måndag 23 april 2007

Vettiga handtag...

Så, vad gör jag då, när det plötsligt finns lite egentid?
Jo jag sitter på toa i 10 minuter, för att jag äntligen får göra mina behov i fred.
Sitter sedan vid datorn i 45 minuter och surfar runt. Lite hemnet, lite Tradera, lite semester funderingar.
Funderar på, i ca 5 minuter, om jag skall ta fram strykbrädan och stryka lite samtidigt som jag tittar på "Little miss Sunshine". Men då rycker det i dörren och där står lilleman med kompisar som vill leka inne hos oss ett tag. Friden är slut, men ändå, så skönt! Idag vann jag tillbaka en timme! Utan att jag gjorde ett vettigt handtag!

Var på utvecklingssamtal för Slarvan idag. Hon är så bra och duktig och snäll och har bra självkänsla och är trygg i sig själv, leker med alla och är en bra kompis. Allt det där visste jag ju redan, men ändå... Tänk att hon skulle bli en sån bra människa! Det känns så skönt. 10,0 poäng till Slarvan och guldstjärna för mamman & pappan!

Inga kommentarer: