torsdag 19 augusti 2010

Att bolla

Jag har tre bloggar.
En för huset som jag har tillsammans med Mannen. Men det är oftast jag som gör inlägg. Mannen har inte tid eftersom det är han som river, spacklar och målar mest.

En för vikten, som har varit vilande ett bra tag. Men som nu har fått nytt liv, eftersom jag skall sluta titta inåt och titta mer utåt, så att säga.

Och så den här. Den med flest läsare, trots att den säger minst.

Mina tre vänner. Som jag bollar och jonglerar med hela tiden och försöker att inte göra inlägg om samma saker på alla ställen, för det skulle bli trist även för mig att läsa.

(Hon har ju även en facebook att underhålla, den där mamman... Ke.Li i Köpenhamn, juli 2010)

2 kommentarer:

Sus sa...

Ha! Lampskärmarna är köpa på IKEA. Vi har en i sovrummet.

Ninne sa...

Haha!