onsdag 22 augusti 2012

Vardagen, den jag visst längtade efter...

Dagarna går i 100 knyck.
Massor blir gjort och avbockat men det kommer hela tiden upp nya grejer på listan av saker att göra.
Helgen är obokad, typ.
Det är ju fotbollsträning, fotbollspoolspel, kalas för barnen, dans för Ettan och så ska jag jobba hela söndagen. Men vi är så lediga som en trebarns familj kan bli, typ.

Idag fick jag utbrott när jag kom hem över alla 1000 saker som barnen lämnat innanför dörren, men nu har jag coolat ner mig. Jag befinner mig i alla fall inte i Norge och blir omdirigerad till fel flygplats för att missa kvällsmat med familjen och dimpa ner i sängen runt 01.

Nu blir det superenkel middag med Stinas kyckling. Tacktackelitacktack! 

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Finns Stinas kyckling fortfarande!?

Ke.Li sa...

Jamen den gör ju det!

Jag lovar det var minst 10 år sedan sist.

Ke.Li sa...

Och smidigt är det ju. In i ugnen 60 minuter, plocka, städa, tvätta, duka och så lite ris och sallad. Klart!