torsdag 8 november 2012

Mina 48 timmar

Jag var inte välkommen till jobbet idag.
De tror inte heller på att det är matförgiftning och att det inte smittar.
48 timmar är vad som gäller.
Jag förstår dom.
Givetvis.
Jag hade tänkt samma sak.
Men det suger lite i jobb-tarmen. Det gör det. Det är faktiskt roligt att det gör det.
Igår gick jag och la mig med en fruktansvärd huvudvärk trots att jag tagit två alvedon.
Idag vaknar jag med huvudvärk.
Nu är det så att jag tror att det beror på avsaknad av kaffe.
Det är ju inte direkt det man är sugen på när man är lätt illamående, bubblig och får springa på toa stup i ett. Men idag vågar jag mig på en varm kopp till mina två rostade mackor.

Sedan måste jag ta mig en kaffe-funderare. Är det verkligen häslosamt att vara så sjukligt beroende av kaffe. Summan av mina laster är konstant. Uppenbarligen.

Idag skall jag titta på:
1. Property Ladder
2. Biggerst Looser
3. Hollywoodfruar - Amerikanska versionen
4. McLeods döttrar (Fast det verkar som alla McLeods döttrar har dött eller flyttat, har lite svårt med relationerna måste jag säga. Sedan jag var föräldraledig 2007 har endel hänt.)

Dag tv är underbart. Men tyvärr krockar flera program och det kommer bli körigt i zappandet.

Inga kommentarer: