Problemet är nu att de pärmar som pappren ska in i också behöver rensas.
Det är typ 15 högar av olika papper. Om jag tar en hög om dagen så bör jag vara klar innan juni.
Vi får hoppas att vi inte får gäster innan dess. Kan bli trist att behöva lägga gästen på deklarationer från 2010.
Är det här ett normalt förfarande av viktiga papper?
2 kommentarer:
Jag spar alla deklarationer, hyreskontrakt och anställningsavtal (numera blir det bara deklarationer eftersom jag varken flyttar eller byter jobb.)
Sen spar jag senaste versionen av försäkringspapper och pensionspapper.
Då räcker två pärmar.
Sen har jag en pärm för kvitton och garantipension.
Tidigare sparade jag allt. Räkningar, lönebesked, papper från skolan etc. Men hamnade då där du verkar vara nu....
Egentligen gör jag likadant. Det är iallafall fall det som sen tillslut hamnar i pärmen. Jag har en, Mannen en, barnen en och sedan en till energiräkningar som har sammanställningar av åtgång och försäkringsbrev o dyl.
Just nu vill jag slänga hela skiten.
Skicka en kommentar