söndag 18 oktober 2015

Bowlingkalas

Dyrt som fan var det, men så skönt att komma till hallen 12.45 och sticka därifrån 15.15 och inte behöva varken städa eller diska. Trean fick många fina presenter, som i skrivande stund ligger kvar på skänken i vardagsrummet. Jag kan inte säga hur mycket jag längtar till att hennes rum skall bli färdigt och hon kan ta alla sina Funny Looms och flytta tillbaka. Vårt arbetsrum och stora badrummet är belamrat med grejer. Nu har vi bestämt oss för att sälja sängen, så nu blir vi snart av med några av grejerna i alla fall... Vecka 44, söndag. Då hoppas, hoppas, hoppas jag att det blir klart.




Självklart fastande ett klot i rännan och jag skulle graciöst ta mig ut och rädda undan det. Stor koncentration. Och här en härlig bild av min röv.

Inga kommentarer: