tisdag 12 januari 2016

Inte ens sprit hjälper mot det här...

I min effektiva strävan att ta mig an veckans surdegar gick jag så ner i förrådet efter jobbet för att ta itu med jullådorna. När jag, som av en händelse lyfte ner påsklådan, möttes jag av det här. Så nu sitter jag här och har mus-ångest och längtar så förtvivlat efter Mannen. Tänk att ha en rådig andra hälft som är uppvuxen på en bondgård som tycker att möss är världsliga ting. Tänk va bra, en dag som den här, för jag behöver något starkt. Jag hör små tassade fötter och gnagande tänder hela tiden.
#nuvilljagflytta

Update:
Han är här nu. Vill ni ha ett tips? Förvara inte gula stearinljus i påsklådan och ha mer än galler på ventilationen.

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

OH FUCKING NO! Vilken djävla mardröm!

Ke.Li sa...

Skoja inte.