torsdag 20 april 2017

Jag klagar inte, jag vill bara...

...ge en bild av min eftermiddag/kväll.
Slutar jobbet och är hemma till 4.
Jobbar med att plocka ner och vika och sortera torr tvätt. Hänger en ren tvätt. Sätter på ytterligare en tvätt. Vattnar hushållets blommor. Klockan hinner bli 17.
Sätter mig i bilen. Kör yngsta till handbollsavslutningen 17.30.
Kör till SH säljlager och hämtar 6 balar toapapper och 1 bal hushållspapper.
Lämnar av en bal i Hasslum.
Åker vidare till Dollarstore som ligger i rätt stadskrok. Handlar schampoo, tvål och rengöringsmedel.
Åker hem och hämtar nästa dotter. Kör henne till dansen 18.30.
Handlar mat på ICA.
Lämnar sonens nytvättade matchkläder på arenan.
Hämtar dotter på handbollsavslutningen, 19.00. Kör hem henne och 2 grannflickor. Packar ur bilen. Kissar.
Åker till dansskolan. Hämtar dotter 19.30.
Åker och hämtar son och kompis. Kör till fotbollsträningen 20.00.
Övningskör med äldsta dottern i 30 minuter.
Åker till jobbet och lämpar av 2 balar papper till en kollega. Tankar bilen.
Möter upp Mannen vid stationen 20.40.
Hämtar två fotbollsgrabbar 21.00.
Hem. Plockar ur diskmaskinen. Lagar mat. Hänger sista tvätten.
Äter.
Nattar mig själv.