torsdag 15 april 2021

15 april 2021

Det rullar på.

Vi har återigen bokat in oss på husvisningar, men det är svårt. Budgivningen är galen och alla det senaste objektet gick upp 1 000 000 kr. På ett fritidshus på 65 kvadrat. På ett utgångspris på 1,4. 

På helgerna försöker vi engagera oss i trädgården. Just nu beskär vi träd. Mannen har köpt en apparat som smular grenar. Den låter fördjävligt, men det är så smidigt att slippa allt ris.

Vi streamar på och jag kan rekomendera serien Sjukt på SvtPlay. Den var lite småmysig.

Vad händer mer? 
Jo, jag har beställt 3 boxar vin av Camilla Läckberg, Mr Red, Mrs White och Miss Rosé. Ja, det är sånt jag roar mig med.

Sedan förundras jag över mängden av hår som samlas på våra golv. Nu när solen skiner in så ser man all skit. Det är inte kul för en halvpendant som mig. 

Jag ska bli miljonär på trav och ska börja tippa på lördag.

Vi har varit nikotinfria i tre månader.

Inga kommentarer: