måndag 9 juli 2007

Det ljuva livet...

...har gett mig 3,5 kilo plus. Hoppas de försvinner lika snabbt som de kom. Nu tar jag det lungt med vin och öl, förutom när om det är helg, vi har gäster eller om vi grillar. Det är ju typ bara varannan dag! Jag hoppar chipsen och går på frukten i stället.
Imorse kunde jag inte somna om efter att lillisen gnytt till vid 06.00. Jag gav upp vid 06.20 och gick upp. Det var då jag vägde mig... 06.30 gick jag ut på en timmes lång promenad. Det var gott, för det duggade bara lätt. När jag gick förbi bageriet köpte jag inte bara ostbräck, utan valde en mörkare brun fralla till mig. Alla bäckar små...

Jag vet att jag inte skall klaga. Jag har varit i strålande sol i 2 veckor. Men efter 3 dagar i detta mörka, mulna, våta, så lackar även jag ur...

Inga kommentarer: