tisdag 15 juni 2010

Man skall aldrig skriva blogginlägg i affekt...

...men det går inte om man är 3 barnsmorsa efter en heldag på jobbet och det är läggdaxs.
Just nu är det 3 av 4 som har psykbryt. Jag, Lilleman och Lillisen.
En gråter över att missa Barcelona matchen, även om han fått se första halvlek och missat att det är Brasilien och inte Barcelona som spelar.
En gråter över att Slarvan inte vill ha henne bredvid sig i sängen.
Och jag vill bara stänga in mig på toa och inte komma ut förrän alla sover.

Idag tänkte jag köpa boken Familjens projektledare säger upp sig, men jag var rädd att jag skulle bli så knäkt av att läsa den att jag inte vågade.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Heja K! Det är OK att få psykbryt och gött skönt att höra att man inte är ensam om dem!

Tudorienne sa...

Antagligen måste du läsa den där boken. Kanske i Danmark!