torsdag 9 juni 2011

Okej, skall jag bli orolig nu?

Handledaren mailar ut utkasten inför provoppositionen nästa helg. Andra utkastet skulle vara inne idag. Jag mailar in mitt innan den 15:e. Jag kan inte delta i provoppositionen och kör min egen fil, vid sidan av. Jag scrollar igenom Uffes och blir kallsvettig. Illeris och sociokulturellt perspektiv. My ass.
De andras utkast är stora (i jämförelse med mitt):
Uffes 3,42 MB
Helana 404 kB
Jonas & Kennet 281 kB
Karin 168 kB

Mitt hamnar på starka 68,8 kB.
Oj.
Hoppsan.

Fan, vad jag har att göra imorgon. Typ lägga in skitmånga diagram som tar superstor plats och massor av kB.

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

Japp gör det. Tyngd är bra.

En Lisa... sa...

Fast vem vill ha massa meg i sin inbox? Tycker bara det tyder på att de inte lärt sig komprimera. Men det är klart du ska ha in massa diagram :)