torsdag 17 januari 2013

Ibland skäms jag

Mina i-landsproblem. Dom hopar sig ibland och allt känns lite jobbigt.
Men det är bara i-landsproblem.
Sånt som kommer och går och är ofta helt självförvållade problem.
Som att jag inte lyckas ta mig vidare vare sig på Candy Crusch eller Jewel Mania. Jag har stått på samma nivå i flera dagar.
Eller som min visdomstand. Kanske inte självförvållat, men ändå, inget riktigt problem. Fast jag gnäller lite över det och oroar mig för när/om den ska tas ut.
Eller som att det är torsdag och simning för mig och Trean. För vilken gång i ordningen jag går dit med orakade vinterben vet jag inte.
Sånt tänker jag på.

Tänk den dagen mina i-landsproblem är borta.
Då kommer jag hinna/orka/kunna uträtta stordåd.
Tills dess går jag och små bitchar över ganska oviktiga saker.

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Skönt att du har i-landsproblem och inte riktiga problem tycker jag.