lördag 12 januari 2013

Tänk att något så roligt kan bli så jobbigt

Mannen fyller 40 i år. Vi ska resa till Medelhavet. Det har varit bestämt i flera år. Frågan är bara vart och hur. Det finns sjukt många olika slags resor och destinationer. Det ger mig lite huvudvärk.

P.S Det låter bortskämt. Jag såg det när jag läste inlägget i efterhand. Det är inte så att det badas i pengar i Huset i Öster. Vi har sparat till den här resan länge. Därför, kanske ännu mer därför, måste det bli bra, bättre, bäst!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi älskade Turkiet och Side! Och all inclusive är perfekt med tre barn.

Ke.Li sa...

Min man vill helst klättra på höga berg och snorkla i tidigare osnorklade vatten. Jag talar varmt för att testa all inklusive. Han vill se nya ställen varje kväll. Men vi ska nog komma överens eller så kör vi en kompromiss.

Ting sa...

Vad härligt med resa i 40-årspresent!
Hoppas ni kommer fram till något bra! :)