onsdag 24 april 2013

En annan onsdag

Idag glömde jag bort när min lektion började. 20 minuter för sent kom jag.
Nu gjorde det ju inget, eftersom eleverna fått tillåtelse att arbeta på valfri plats och just lektionssalen var det ingen som ville jobba i... Men det har aldrig hänt och jag blev väldigt förvånad.
Hoppsan, liksom.
Sedan slutade jag tidigt fast jag brukar jobba till 17.15.
Kom hem och la mig i sängen för det var det ända stället i huset det inte var massa barn på och somnade och sov i 1½ timme. Hoppsan, liksom.

Nu unnar jag mig en ostbricka och onsdagsskålar med mig själv i rödvin.

Tjääna!

5 kommentarer:

ninne sa...

haha vilken tonåring du är:-)

Monica sa...

Haha, skål!

Tudorienne sa...

Märkligt, det där med att sova 1,5 timme, kan inte alls relatera.

Anonym sa...

Så avslappnat och skönt det låter!

UlGu sa...

Som det kan gå:))