söndag 7 april 2013

Torka?

Om ni tror att det inte hänt något i mitt liv sedan i onsdags så tror ni fel, trots att det inte har skapats ett enda blogginlägg.

Jag har bland annat med mammas hjälp beskurit 8 äppleträd och med Mannens hjälp kört allt till tippen.

Jag har skrivit 9 veckors fritidsschema och kommit på att jag snart går in i arbetslöshet, utan att freaka över det alltför mycket.

Jag har haft middagsbjudning för 13 personer.

Jag har lagt ut 6 annonser på tradera och fått bud på 5 av dem.

Jag har städat ur Treans garderob och fyllt på med kläder ifrån källaren.

Jag har klarat några banor i Candy Crusch.

Idag skall jag njuta av solen och kanske ligga på knä i en rabatt eller odlingslåda.

7 kommentarer:

Ke.Li sa...

Inget trädgårdsarbete.
Det blev ryggläge i soffan och en film istället.

Martina sa...

Går det att komma förbi bana 31 utan att köpa specialeffekter, extra drag etc? Jag har kört fast...

Martina sa...

Bana 30 menar jag.

Martina sa...

Galet! Klarade precis 30 efter en veckas kamp. Plötsligt händer det...

Ke.Li sa...

För att enkelt deklarera att jag inte har ett liv, så kan meddela att nr 180 är nästintill omöjlig...

Martina sa...

Har du klarat dig dit utan att köpa nåt?

Ke.Li sa...

Jag vägrar att köpa något, men en hel del liv från vänner... När man loggar in via dator kan man få hjälp med extra drag. Sånt år jag inte via att spela på paddan...