måndag 9 december 2013

Produktiv dag

Måndag.
Sjukt segt att gå upp som sviter efter lördagens 40-års partajande i storstan.
Men så plötsligt händer det...

Jag hämtade 4 olika tapetkataloger till storabarnen som ska byta rum.
Jag tränade på gymmet.
Jag sålde en vara på blocket.
Jag la ut 5 nya annonser på blocket.
Lagade nydanande köttfärssås som fick godkänt.
Lagade 6 matlådor.
Handlade en jul- och nyårsklänning åt äldsta dottern, som passade och fick godkänt...
Fin och prisvärd, 249 kr på Cubus.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det jag som bromsar när jag är hemma?!

Ke.Li sa...

Bromsar mig? Haha!
Det gäller att hamna i Flow.
Jag har ofta flow när du är hemma, men när du inte är det gör jag vad jag vill när jag vill. Ställer inga frågor och kör på.

Ke.Li sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.