tisdag 28 januari 2014

Sånt som blir lite små lustigt

Skolråd. Engagerade föräldrar. Vetgiriga. Kritiska. Starka åsikter som går isär, men ändå ett trevligt gäng.
Jag har suttit med under alla år som barnen har gått i skolan och jag möts ofta av samma föräldrar. Har man en gång sagt ja, kommer man inte ur det. De hetaste diskussioner brukar handla om 1. maten 2. läxor 3. mössor inne.

Så till kvällens möte: idag var det frågan kring mössan/kepsen som var den som tog  mest tid.
Flera föräldrar tycker det är respektlöst och andra tycker inte det spelar roll.
Det blir så kul eftersom det sitter en mamma nere vid ena väggen med den svarta mössan nertryckt över det plattade blonda håret.
Alltså, jag kanske är trött, men jag kunde inte hålla mig för skratt.
OBS! Bilden är ett montage.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, härlig bild!
/Lena