måndag 6 augusti 2007

Kroppslig "fen shui"

Nu är det dags igen att tag tag i livet. Kilona har hoppat på mig under hela semestern. Dom är tunga att bära och sitter snyggt, det gör dom verkligen inte!

Idag var det dags. Men Mannen lurade ut oss på lunch. (Det fick bli en sallad.)
Barnen ville ha glass till fikat. (Det fick bli äpple och 2 fullkornskorpor utan socker till kaffet.)
Jag hade lovat våfflor till kvällsmat. (Det fick bli avokado, rödlök & tomat på mina.)
Sedan hade jag i en svag sekund bassonerat ut till Mannen att jag minsann skulle gå en promenad på kvällen. Jo, det var ju bara att ge sig ut. Väl ute så, hör och häpna, sprang jag typ sammanlagt säkert 1 kilometer! Jag är helt förvånad! Och nu är jag stel!

Jag är igång! Huka er i bänkarna folk, för här skall ni få se på en som kan förändra sina dåliga vanor...typ.

4 kommentarer:

Ninne sa...

Heja på!
Bara du är bättre på dåliga vanor är mig...

Tudorienne sa...

Heja heja! Klart du kan förändra vanor. Jag är också duktig nu. Vi kan peppa varann.

Ke.Li sa...

tack för stödet!

Stark och fri sa...

Heja heja!
Härligt att man kan förvåna sig själv ibland! :D