onsdag 20 april 2011

Min familj:

Mannen, han som har fått äran att alltid benämnas med stort M. The Man, lixom. Hehe. Han är min man i alla fall och jag är stolt över honom och det vi har tillsammans.

Ettan, förr kallad Slarvan, min förstfödda lilla slarv-maja. Flickan med stor integritet och intelligens. Hon gillar kläder och smycken också. En ganska normal 11 åring.

Tvåan, förr kallad Lilleman, min enda son, som är otroligt vacker i sitt tjocka röda, lockiga hår och miljoners fräknar. Han kan inte kallas Lilleman längre för det är så otroligt missvisande. Han kommer att växa om sin mor redan innan årskurs 8. Pojken ger mig stora utmaningar i mitt föräldraskap. Mannen anser honom vara en högst normal 8 årig pojke, fast med lite attityd.

Trean, min yngsta lilla äsping och på bloggen kallas Lillisen. Ett otroligt fånigt smeknamn. Hon har varit liten, men är på god väg att bli en av de äldsta på dagis för att om ett år skolas in på skolan. Det är sjukt, men skönt. Den flickan vet i alla fall vart skåpet skall stå, även om jag försöker att stundtals flytta på skåpet lite grann. Mina gråa hår har jag fått av henne.

Inga kommentarer: