onsdag 25 maj 2011

Eating on the Edge?

Idag har jag äntligen gjort slag i saken. Jag impulshandlat en ny servis. Hoppas Mannen gillar den... 4 stora tallrikar, 4 djupa, 4 assietter och 4 muggar Salt&Pepper Edge för 895 kr fast med 50% rabatt. Det fick bli 4 paket, eftersom vi måste ha minst tolv och gärna fler. Det är inte varje dag jag handlar porslin för 2000 kr.
Så nu åker det repiga IKEA porslinet ut. Det i sin tur fick ju impulsköpas när jag slängde ut den här på blocket och fick den såld en fredag eftermiddag. Impulsstyrd? Jag? Om man får en bra idé, så måste han ju hoppa på den, eller?
S&P Edge

4 kommentarer:

Chrissan sa...

Så snyggt det är!

Ke.Li sa...

Tack. Det svarta klistermärket kommer bort i disken. Det är helvitt helt enkelt.

Tudorienne sa...

Ser jättefint ut!

Anonym sa...

Ser bra ut! Jag gillar.
/Mannen