torsdag 26 maj 2011

Vad har du gjort idag då?

Inspekterat mina planteringslådor.
Hängt upp en ampel.
Hämtat ut paketet med mina fina tvättsymboler som skall pryda väggarna i tvättstugan.
Dödat stora djur.
Planterat nya kryddväxter.
Sedan är det allt det där som inte kom med på bild...
Diskuterat ventilation med ventilationskillen. Sprungit med äpplejuice. Diskuterat kakelsättningen vid fönstren med kakelsättaren. Kolat mailen typ 30 gånger (inget mail från Adrian). Skitit i entrepenörskapskursen. Skrivit ut ritningar på badrumsinredning åt snickarn.
Varit på tippen med porslin och tomma porslinslådor.

2 kommentarer:

Ninne sa...

Shit vad produktivt!
Jag har rensat Jans garderob och städat en toa och sovit middag.

Ke.Li sa...

Jag är uttråkad. Borde göra massor av saker, nu när jag ändå är hemma, men icke...
Jag sov också en stund i soffan. Snickarn fick väcka mig när han skulle gå hem. Hoppsan.