fredag 9 september 2011

Äntligen fredag?

Veckorna trillar iväg. Föräldramöten avverkas och alla barnens fritidsaktiviteter fulltecknar kvällarna. För fjärde fredagen i rad är jag uppbokad, trots att jag egentligen håller på fredagsmyset med familjen rätt hårt. Mannen reser så mycket i sitt jobb att helgerna är viktigta återhämtningspauser för hela familjen. Men träffen ikväll har varit bokad sedan maj och det skall bli kul att träffa mina valberedare igen. Vi är ett glatt gäng!
Ikväll skall vi till vårt lokala vinotek. Underbart för en vinälskare som mig!

Ha en skön fredag och en mysigt mys!


Update: För en vinälskare som jag?

6 kommentarer:

Ninne sa...

gött!
fredagsmys ja... Nu kommer Jan snart hem från jobbresa till Vadstena, 1 övernattn. Sen åker han till Arlanda lö kl 06 o jobbar och kommer hem sent sön, sen jobbar han på ambu mån till tis. Själv åker jag till Borås på torsdag och kommer hem på fre men sen TROR jag att vi har en ledig helg ihop?

Ursäkta klaget, det bara kom:-)

Ke.Li sa...

M kom hem sent onsdag, efter två nätter i Finland. Åker söndag kväll och hem någongång mitten nästa vecka. Ensam med fotbollsturnering, dans*4, föräldramöten, som krockar med dans, tandläkarbesök och ja, det allmänna vardagslivet: hämta, lämna, tvätta, handla, packa, packa upp. Alla djävla utfylkter och skoljoggar och simning. Jag blir tokig.

Ke.Li sa...

Ursäkta, han åker söndag vid 12.

Ke.Li sa...

Ensam gift 3 barns mamma söker - lugn och ro?

Ninne sa...

hehe!

Ting sa...

Skit i föräldramötena.
Den infon kan du få ändå!