onsdag 21 september 2011

En lista! Det var länge sedan!

Hittade en lista hos min bakdel (som förövrigt tar mycket fina bilder).

Fyra jobb jag haft:
1. Kassabud på B&W
2. Vårdbiträde
3. Elevassistent
4. Fritidspedagog

Fyra filmer jag kan se igen och igen:
1. Dirty Dancing
2. Ronja Rövardotter
3. Forrest Gump
4. Independence day

Fyra städer jag bott i:
1. Kil
2. Karlstad
3. Falköping
4. Göteborg

Fyra tv-serier jag gillar:
1. CSI
2. Criminal Minds
3. Arga snickarn
4. Skavlan

Fyra ställen jag varit på semester:
1. Harads, Sverige
2. Blockhus, Danmark
3. Ballum, Danmark
4. Almerida, Grekland

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. Facebook
2. Google
3. Platsbanken
4. It´s learning

Fyra favoriträtter:
1. Allt som mamma lagar
2. Allt som svärmor lagar
3. Allt som farmor lagar
4. Allt som Ul.Gu lagar

Fyra saker i mitt rum:
1. diskmaskin
2. perkulator
3. kaffekopp
4. laptop

Fyra platser jag gärna varit just nu:
1. På solsemester
2. På ett nytt jobb
3. På ett SPA
4. Hos frisören

Inga kommentarer: