lördag 3 september 2011

Fun Feng Shui!

Två turer till tippen på förmiddagen.
Nu garagerensning och nya inplanerade turer till tippen.
Jag arbetar hårt att efterleva mina fyra S:
Sortera
Släng
Skänk
Sälj

I hobbyrummet hittade jag en bananlåda från köksrenoveringen för två år sedan. Det var lite allmän plock, min 10 årsdagbok, ett glasfat, barnens knallpulver, kryddor och halloweenkrukor.

Om en månad är det Klädbytardag och säckarna som skall säljas blir fler och fler. Nu är det toppat med två stora lekbackar, två flytvästar och leksaker.

Ett sms skickades till Mannens "plast" syrra, som väntar baby i jul och vips så var alla babygrejer ett minne blott!

Fun Feng shui!
Trevlig lördag!
Du syrran! Byrån är tömd nu. Tar med den den 24:e, om du inte ångrat dig?

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

Ville jag ha den?

Ke.Li sa...

Det var det du sa, men jag kan slänga ut den på blocket.