tisdag 24 april 2012

Inte så PK idag inte, men jag betalade parkeringsavgift

På lunchen idag fick jag bli så där gött djävla förbannad som jag bara blir en gång i halvåret.
Och jag blev det på tjejerna på Twilfit. Nu kommer jag aldrig mer handla där och Mannen får inte handla där heller. Alla jag kan påverka får heller inte handla där, av samma anledning som ingen får äta på Restaurang Riviera... Jag skall hädanefter alltid köpa billigare grejer på Lindex, som jag brukar. Jag fick det närmaste en hjärnblödning i butiken och Ettan blev så generad att hon gick ut!

De här flickorna på Twilfit kanske kommer att vara på det feta assyriska bröllopet på lördag. Det finns goda chanser på det, om man säger så, då skall jag inte gömma mig i min billiga underklänning från Lindex.
Jag kanske ska dansa på borden, så det så.

5 kommentarer:

Ting sa...

Oj vad har hänt?
Jättejättenyfiken!

Ke.Li sa...

Öppet köp existerar inte.

Ting sa...

Tacka vet jag Lindex!
Köper alla mina underkläder där!

Ke.Li sa...

Jag med i vanliga fall.

Ninne sa...

Men va FAAN!!! FIck du inte lämna tillbaka skiten? Stäm dem:-)