söndag 9 februari 2014

685

Bilder är nu uppladdade och beställningen är gjord.
Sjukt många bilder.
Vi borde rensa bättre.
Från vår familjehögtid i Ätrandalen hade vi nästan 700 bilder. Ett dygn. 700 bilder. Ja, ni fattar.
Och då hade jag ingen på hela familjen framför glasverandan.
Den fick jag idiotefterlysa av syskonen.

Nu är steg ett gjort. Sedan skall 685 bilder sorteras och sedan sättas in i album.

Semesterresan till Grekland är inte medräknad i de 685, eftersom jag gjorde en separat fotobok med de bilderna. 344 bilder tjock fotobok.
Vi tar sjukt mycket bilder.

Jag borde göra en fotobok över husets renovering. Jag har (de flesta) renoveringsbilderna samlade i en speciell mapp i datorn med ca 7 års renoveringar.
Alltså, en sjukskrivning på ett halvår kanske skulle vara receptet på att få det jobbet gjort...

Inga kommentarer: