torsdag 4 augusti 2016

Men, jag behöver ju 35 bilder att välja mellan

Jag hatar bilder på kantarellskatter. Det är faktiskt få saker som kan göra mig avundsjuk numer. Jag har allt jag behöver. Typ. I teorin. Men kantarellskatter har jag inte tillräckligt med. Så när jag lyckas att ta mig till min svärmor när det möjligtvis, kanske, eventuellt finnas 5% chans till 
svampplockning så tar jag tillfället i akt.
Och så blir jag så till mig och lycklig som ett barn på julafton och självklart vill jag ha detta förevigat. Så tar han en bild. En. 0 i urval. Men hallå. Vi har ju pratat om det här. Och även om jag har allt jag behöver i teorin så har jag ju lite självhat kvar någonstans där inne i hjärnbarken.
Men skit samma. Glädjen över svampen får lysa igenom bh-band och klyfta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmm ..... kantareller! Lyckans ost!/Ma