måndag 4 mars 2019

Bildflödet v.9

Ibland kan jag känna att våra två yngsta barn tar allt vårt fokus. Det är mycket skjutsningar till och från träning och matcher. Vi lägger mycket tid, pengar och energi på dem och deras fritidsintressen. Och vår äldsta hänger med om hon vill, men sköter sig mestadels själv. Hon fyller 19 år så hon behöver givetvis inte lika stora omsorger, men ändå. Jag kan ibland känna att hon inte får lika mycket för att hon är så självgående och gjort andra val av bl.a. fritidsaktiviteter.
Men så skolkar jag mitt bildflöde från förra veckan...
 Först en topp att ha ifall det är lite kyligt på studentbalen. Något mamma ska köpa?
Sedan öppettiderna för skräddaren som ska lägga upp balklänningen.
Sist en bild på de glutenfria pannkakorna med havregryn i för att skicka på barnet lite fibrer.
Alla bilder är till äldsta dottern.
Inte en ändå handbollsbild, trots att det var både seriematch och A-lagsmatch.

Jag kanske inte behöver oroa mig då. Det kanske jämnar ut sig.

Inga kommentarer: