söndag 26 juli 2009

10 saker

Utmaningar på kvällskvisten...

10 saker som Ni inte visste om mig...

1. Jag vill egentligen vara hårfirsör
2. Jag vill ha massor med pengar
3. Väldigt lite av dessa pengar vill jag ge till välgörenhet
4. Jag vill resa med hela familjen till USA och bila från kust till kust
5. För pengarna som finns kvar vill jag betala av mina 250 000 i studieskulder
6. Jag ogillat alla djur
7. Tycker att min mamma och pappa är väldigt trevliga och umgås gärna med dem
8. Jag "har" många sjukdommar, som jag sällan talar om
9. Söker doktor, endast i absoluta nödfall
10. Hatar att vara skyldig folk pengar

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag uppskattar folk som inte hela tiden pratar om sjukdomar =)
Till viss del, ja, men det finns extrema som inte gör annat.

Anonym sa...

alltså jag visste allt utom den dära hårfrisören...que???

Stina