måndag 27 juli 2009

En nöjd och glad syster

Hippa för syrran igår! Allt gick i lås och syster var otroligt nöjd och rörd!

Efter en mysig picknick på Djurgården, drog vi till Grönan och körde en tuff 5 kamp. Jag placerade mig på en hedrande 3:plats.
Jag åkte Fritt Fall Tilt - det var en skön upplevelse! Jag skrattade hysteriskt i flera minuter efter att vi stod med fötterna säkert på Djurgårdsbacken.
På Tyrolen hade de stora räkmackor och gott rosé!
Vi avslutade på Thaiboat nere vid Skanstull. Vilket ställe! Stockholms bästa häng, enligt kompisen jag träffade i toakön. God mat var det i alla fall och Båtens vin smakade toppen! Vi hade en skön dag i underbara Stockholm, som visade sig från sin bästa, soliga sida.

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

Det var en fantastisk dag! TACK!

AnnaSv sa...

Det låter som en helt fantastisk dag! Och Thaibåten älskar jag!

Kram,
AnnaSv