söndag 16 januari 2011

Tur och retur studentlivet!

Efter att ha sett bakändan på tåget åka iväg från stationen i Nässjö och sådeles blivit strandad en timme på en av Sverige tristaste tågstationer kom jag äntligen fram till Växjö, om än en timme försenad. (Men jag är tacksam över att ingen högljudd narkoman/fyllis försökte kränga en laptop till mig för 500 spänn, den här gången.)
Väl framme har vi i rasande fart projketredovisat och haft seminarium om yrkesidentetiet, så nu är kurs 4 av 6 avklarade. I helgen startatde kurs 5 och 6.
Kurs 6 är sommartermin och lika med examnesarbete.
Hejdå mitt sociala liv!
Hejdå viktnedgång!
Nu är det bara att köra ner huvudet mellan axlarna och grotta ner sig i studentlitteraturen. Mina två veckor på Franska rivieran skall inte förstöras av ex-jobbsångest. Inte.

Inga kommentarer: