måndag 23 januari 2012

Dumburken

Jag har alltid tittat mycket på tv. Jag följer serier och hamnar gärna zappandes någon timme framför tvn varje kväll. Men sedan finns det program som jag högst ogillar:
1. Galor: trist, tristare, tristas. Inget slår Robert Gustafssons tolkning av Tony Rickardsson för 10 år sedan.
2. Reality typ Mammor och minimodeller. Usch.
3. Repriser av amerikanska sit coms. Hur många gånger kan en serie visas egentligen?
4. Matprgram. Halv åtta hos mig? Nej tack.
5. "Dokumentärer" på tv3, som oftast handlar om människors konstiga sexvanor.

3 kommentarer:

Ninne sa...

du måste kolla när halv åtta sänds från Skövde! Dan Brohede ska vara med. Jag tror att det är nästa vecka?

Ke.Li sa...

Bara om jag måste...

Anonym sa...

Halv åtta hos mig var roligt när det började sändas. Det var 1982 om jag minns rätt.