torsdag 19 januari 2012

Om syrran är på, vill ju inte jag vara sämre!

1. Vad gjorde du för tio år sen?
Januari 2002: Semesterresa till Teneriffa.
2. Vad gjorde du för ett år sedan?
Januari 2011: Jag påbörjade min näst sista termin på Yrkeslärarprogrammet. Förberedde badrumsrenovering. Var rätt slutkörd.
3. Fem snacks du gillar:
Popcorn, chips, nötter, ostbågar, jordnötsringar. Frågor på det?
4. Fem sånger du kan hela texten till: "Det spelar ingen roll" med The Pinks, "Handens fem fingrar" med Lisa Nilsson, "Nationalsången", "Yesterday" med Beatles och "Den blomster tid nu kommer"
5. Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär: Ö-luffa i Grekland, köpa hus i närheten av Kungshamn, jobba deltid, 75% är lagom, betala tillbaka studielån och lite på huslånet och bjuda dom jag tycker om på en hejdundrande fest, gärna utomlands, där jag står för allt!
6. Fem dåliga vanor:Bara fem?
Har ibland svårt att vara tyst
Tar på mig saker, för många saker
Mina tankebanor hoppar (ologiskt tycker någon jag känner)
Kastar skräp i diskhon istället för i sophinken
Inte stänger dörrar till t.ex. garderoben, badrumsskåpet
7. Fem saker du gillar att göra:
Läsa en bra deckare
Njuta av en bra film
Shoppa (fynda)
Laga god mat
Samtala med någon jag tycker om
8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Äkta päls
Leoparmönstrat
Stövlar som går över knät
Fjäderboa
Jeans som är sönder redan i affären (som ska vara så)
9. Fem favoritleksaker:
PS2
Kameran
Mobilen
Boll
Kortlek

1 kommentar:

Anonym sa...

Min man tror också att vi har skåp och dörrar som stänger sig själva!