tisdag 27 maj 2014

Avslutningskläder

Alla kläder, utom Ettans jeans är från Kappahl.
Ev. får Tvåan ett par nya shorts om det inte är så att han redan har så många att det inte är försvarbart.




Ettans byxor köptes av Mannen i fredags. De är från MQ av märket Bondelid. De kostade 699 kr. Hade det varit jag som var med Ettan på stan hade jag ALDRIG köpt ett par så dyra VITA byxor...
Men både Mannen och Ettan var nöjda och Ettan var väl medveten om att hon verkligen ska tacka sin pappa för de där byxorna... (Att jag redan har tvättat dem två gånger efter att ha haft otroliga mängder vanisch på fläckar Ettan fick i lördags är väl världsligt...)
Jag vill också ha ett par dyra Bondelid byxor. Jag har aldrig betalat så mycket för ett par byxor. Jag traskar omkring i Lindex jeans. Kanske jag ska be Mannen följa med mig på stan en sväng. Undrar om han är lika soft mot mig...

3 kommentarer:

Lisa sa...

Åååh. Pappan med dottern på stan, då kan även den mest "ekonomiska" fadern (läs Roger) bli riktigt generös! Låter väldigt mysigt tycker jag.

Anonym sa...

Jättefint alltihop!
Ninne

UlGu sa...

Känner igen detta. Maken köpte shorts för 600:- till 15 åringen här om dagen. Tror att det var med förhoppningen om att sonen inte skulle tycka om dem och Maken skulle kunna byta dem till sin storlek...... Synd för Maken för sonen tyckte dom var jättesnygga och satt bra gjorde dom också. Hehe