fredag 28 september 2007

Love laptop!

Sitter i mitt nya kök med Mannens laptop. Det är lite jobbigt att vara dator och internetlös. Jag har inte kollat mailen på nästa en vecka. Jag har ingen kontakt med omvärlden känns det som.

Det är skönt att Mannen lämnat nycklarna till nya ägarna till bostadsrätten och att vi bara har ett ställe att bry oss om. Svärmor skötte flyttstädet. Jag och mor hjälpte till en dag. Jag har just tänt brasan i huset. Det har blivit en ny Bollibompa ritual. Vi får upp ca 18 grader i huset och jag är tacksam att det skall bli Britt-sommarväder nästa vecka. Mannen målar element för fulla muggar, så att vi snart skall kunna sätta på värmen. Snart kanske jag kan få en tvättmaskin instalerad. Man blir lixom lite down.to.earth när man bor i en byggarbetsplats.

Imorgon skall jag ha min bröllopsfest. Det skall bli så kul!

Inga kommentarer: