måndag 14 september 2009

Godkänd, petitesser till trots!

Arbetet bedöms Godkänt nivå 3 av bedömningsmatrisen.
Du har en stingent och intressant målformulering som innehåller både nuläge och historik anknytning.
Strukturen klar och tydlig.
Möjligen skulle du kunna stryka siffrorna framför de olika rubrikerna. Det är säkert olika i olika utbildningar men vi har dem inte i vår utbildning.
En petitess. Kan du lägga sidhuvudstexten till höger så skulle jag uppskatta detta.
MVH
Mariann


Gött det!
Nu på nästa...

Och stringent, det betyder, vad?
Och mitt sidhuvud ligger till höger. Kan det flytta sig bara så där om man öppnar dokumentet i ett annat program?

4 kommentarer:

Tudorienne sa...

Grattis!
Stingent betyder väl typ struktuerat och tydligt.

Jag och mina små sa...

Japp det kan flytta sig. Har du möjlighet att göra om till pdf så får du det som du vill ha det.

Jag och mina små sa...

Och grattis såklart!

AnnaSv sa...

Heja du! GRATTIS! =)