fredag 1 oktober 2010

Att fylla 4 och vara chef

Om 15 minuter ska mitt yngsta barn ha sitt första kalas.
Att hon skulle bjuda sina kompisar på kalas har hon bestämt sedan i somras, då hon var på sitt första kalas hos en dagiskompis. Han har tjatat sedan dess. Varje dag om sitt kalas. 2 månaders planerande. När jag för två dagar sedan informerade henne att Oscar inte var bjuden tog det en stund innan detta sjönk in. Nu är jag orolig att det inte skall bli som hon tänkt sig. Då kan det faktiskt bli otrevligt på riktigt. Därför har jag bokat tjejkväll med Sanna på stan, så jag smiter när kalaset är slut. Visst var det slugt!?

2 kommentarer:

Karin sa...

Mycket! Nu hoppas jag att allt gick bra och att du hade trevlig efteråt.

Tudorienne sa...

Dearie Me. Hoppas det gick bra! OCh att posten kom fram.