onsdag 6 oktober 2010

Ohps, I did it again!

Igår hände något med mitt USB minne på praktiken.
Det tog med sig en plastbit med ut ur min VFU-handledares dator.
I morse ville inte datorn starta.
Hoppsan, Kerstin, typ.
Inte kul.
Men det var bara att krypa till korset och säga som det var.
"Det var jag!"
Min snälla handledare hävdade med bestämdhet att det inte var mitt fel.
Jag kontrade med att fråga henne hur hon hade känt om hon var jag.
"Ja, okej, jag fattar vad du menar!"

Så nu är hon utan dator i x antal dagar när den är på lagning. Teknikern trodde det var moderkortet. Har mitt USB-minne fuckat moderkortet. Det är riktigt bra skit dom har på teknikmagasinet.

Over and out for today.
Jag har 3½ vecka kvar.
Undrar hur många datorer jag lyckats krascha innan praktikperioden är slut...

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Jag tycker inte heller att det var ditt fel.