måndag 25 oktober 2010

Sätt ett finger i luften och känn vart åt det blåser

Netto, Willys, Coop Forum, Coop Extra, Ica MAxi, Ica nära.
Jag är en otrogen kund. Handlar där det passar mig för dagen. Orkar sällan bry mig om extrapriser, eftersom jag är allmänt prismedveten.

De få gånger jag handlat på Lidl har jag ångrat mig och tvingats åka till ytterligare en affär för att få med allt på listan hem.

Idag åker jag till Netto av 3 enkla anledningar:
Jag är trött och Netto är närmast.
Jag har inga vinterdäck och det är halt.
Slarvan och Lilleman passar Lillisen, vilket ger mig en tidsfrist på 20-25 minuter.

Vi ses om en halvtimme.

Update:
Shoppingen gick på 20 minuter med god hjälp av Lillisen som absolut skulle följa med.
Nu har vi frukost och kvällsmat fram till torsdag + frukt till barnen.
Phu!