fredag 25 februari 2011

7 minuter före tidsschemat!

Skål vänner!
Förra gången Mannen varit borta hela veckan hade jag köpt hem räkor. Det har jag idag också. Det har blivit en slags 5 dagar ifrån varandra tradition. Jag gillar traditioner. Förra gången kom han hem långt senare än beräknat, eftersom han åkte med SJ. Idag hann han med ett tidigare tåg, vilket innebär att han är hemma ungefär som planerat.
Vitt vin och räkor.
Fredagsmys.
Ett barn på party till 21.30.
Två extra barn på luftmadrass.
Ett som tycker det är orättvist att ingen skall sova på luftmadrass på hennes golv.
Hade jag inte planerat att sova sked, så hade jag kanske kunnat lura dit Mannen. Eller, jag tror inte det.

4 kommentarer:

Monica sa...

Skål!!!
Och sov i sked med mannen du!
Det blir tids nog någon som sover på den orättvises(lillisens)? madrass på golvet... ;))
Trevlig kväll och hälsa från oss!
Kram

Tudorienne sa...

Skål!
Lillisen och vi kan sova i samma rum när vi kommer ned.

Anonym sa...

Skål Kerstin och trevlig helg!
Kram Lena

Ke.Li sa...

Skål vännen! En prommis i helgen?