söndag 27 februari 2011

Ingen vinterstudio för mig idag

Idag skall jag plugga.
Två inlämingsuppgifter i "Entreprenörskap i skolan" skall fixas + förberedelser inför litteraturseminarium på tisdag.
VFU:n börjar på måndag och invärderingen skall tas om hand.
På onsdag eftermiddag åker jag till Kalmar och har två pluggdagar. Nya seminarium och träff med ex-jobbshandledare *dags att titta lite på det också då kanske*.

En av mina entreprenörskapsinlämningar är en vecka sen, p.g.a NAS-kraschen. En ovan situation för mig, som alltid är syster duktig och lämnar in i tid. Ganska lärorikt må jag säga.

2 kommentarer:

Ke.Li sa...

Två uppgifter inlämnade. Kanske jag skall chocka mig själv och kommentera tre inlägg, så är den uppgiften ur världen.

Invärderingen är klart. Skall bara godkännas av handledare imorgon.

Tudorienne sa...

Bra jobbat!