onsdag 16 februari 2011

Ögaleksak

Jag vabar fortfarande. Lillisens feber har gått ner och hon äter lite igen. Hon är bättre. För att fördriva tiden för 3 barn köpte jag ett nytt Eye Toy spel tillsammans med mjölken till kaffet på Netto i morse. Hm.
Först och främst lyckades jag inte få svenska som språk, sedan var kamerabilden helt ofokuserad. Och hur jag än försökte så lyckades jag inte fixa till det. Ett sånt antiklimax.

Graden av irritation slår i taket när just tekniska prylar inte funkar. Jag blir galen!
(Det värsta av allt är att jag vet att Mannen kommer komma hem och fixa det på en gång. När jag tänker på det blir jag ännu mer irriterad.)

3 kommentarer:

Ke.Li sa...

Borde det kännas bättre nu när 8 åringen lyckades med allt jag inte fixade?

Nu spelar de i alla fall och datorn blev ledig till 4½ åringen.

Vilken generation vi uppfostrar?!

Tudorienne sa...

Coolt! Bra jobbat där Lilleman!

Karin sa...

Haha! Den generationen som snor mammas iPhone så fort hon kommer innanför dörren och kan spela alla spel bättre...