söndag 6 mars 2011

Åsså en "kort" lista...

Listor kan jag inte stå emot och därför hänger jag på Sus.

Skor: Mannen jobbar på att jag skall börja köpa dyra, hållbara skor och inte massa rea skit som ger mig skoskav. Men till stilen är det mer basketdojjor än högklackat om man säger så...

Jeans: Just nu är det bara Lindex Base sortiment som sitter skönt.

T-shirt: Äger inga t-shirts, om man inte räknar med de som jag tränar i. Jag äger bara toppar.

Underkläder: Lindex, igen.

Väska: Jag köpte en ny Björn Borg väska i Kalmar i fredags. Jag är mer praktiskt lagd än modeslav.

Plånbok: En gigantisk sak med massor av fickor och korthållare.

Solglasögon: Ett par med rätt styrka eftersom jag är närsynt.

Klocka: I många år hade jag en runt halsen, men nu har jag en vit, bred sak från Ur och penn.

Smycken: Jag gillar silver. Fast har faktiskt några fina (dyra) guldsmycken som jag fått av Mannen i present. De har jag sällan till vardags, förutom ringarna. Just nu är det Snö och Pandora som gäller för min del.

TV: Platt-tv i sovrummet, fet-tv i vardagsrum och en spel-och video tv på Lillemans rum.

Mobiltelefon: En enkel sort från Sony Eriksson.

Dator: 3 fasta och en laptop.

Lotion: Bodybutter från Body Shop, Dove och Clinice.

Deoderant: Torrstick.

Tandkräm: Olika sorter varje gång.

Schampoo/Balsam: Head and shoulders, Dry skalp care. Det är jag och Henke.

Tvål: Det brukar bli Family Fresch.

Parfym: Sedan 2003 är jag helt såld på parfym och Mannen har hållt mig uppdaterad. Just nu är det Oscar De la Renta.

Mineralvatten: Soda stream annars Loka naturell.

Vin: Ja, gärna.

Drink: Favoriten just nu är allt som blandas med tranbärsjucie.

Bröd: Älskar bröd, men just nu kör jag GI och hoppar över det.

Mat: Är gott! Jag hamnar tyvärr oftast på gamla beprövade recept.

Glass: Rocky Road.

Godis: Choklad och lakrits.

Säng: En skitdyr (med mina mått mätt) från EM, 2003.

Magasin: Plaza Interiör.

2 kommentarer:

Cayenne sa...

Jag måste också! *kopierar o fyller i hos mig*

Sus sa...

=) Ja den listan var faktiskt kul!