onsdag 30 mars 2011

Shopping

Idag shoppade jag i hemstaden, av alla ställen. Först ett glashalsband för 100 kr på ett av omsorgens dagligverksamhet. Grabben stoppade hundringen i egen ficka, men han kanske inte visste hur kassaapparaten funkade. Halsbandet skall jag nog ha på mig på lördag, när jag skall gå på återträff för att det var 20 år sedan jag slutade nian.Sedan hittade vi till Ziz på lunchen. Jo, men visst. En ny vårjacka, som inte är svart, för rara 999 kr. Det känns skönt att ha tagit mig ifrån Kappahl och Lindex för en gångsskull. De som är lite om sig och kring sig kanske skulla påstå att Ziz är en tant-affär, men jag hittade mycket jag gillade där. Så det så!

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

Den där kameran klär dig verkligen!

Chrissan sa...

Jackan ser mkt snygg ut! Är själv på jakt efter en ny...