lördag 12 mars 2011

Sånt som faktikst gör mig deprimerad

Köpte en Amelia under min helg i Kalmar. Under rubriken Weekend Se&hör är Henrik Dorsin intervjuad i Kulturförhöret. Under min läsning blir jag mer och mer deprimerad. Kulturen i mitt liv är på dekis, om man bortser från det som byt-pocket-hyllan på jobbet och Telia Digital-tv Lagom paket har att erbjuda.
Ke.Li, 35
Aktuell med kulturspaning och navelluddsåskådning

Senast lästa bok: Min förlorade oskuld av McLaughlin & Kraus
Senast på bio: Luftslottet som sprängdes, december 2009
Senast på tv: Bridget Jones dagbok
Senast på DVD: Valentines day
Senast sedda box: Solsidan , vol 1
Bästa på tv genom tiderna: Matador
Största läsupplevelse: Janne, min vän av Peter Pohl
Senast sett på teater: Dotterns musikal Rock n´rollers club
Senaste utställningen: Nasa utställningen på Tekniska museet
Bästa kulturtipset: Känner mig kanske inte som rätt person att tipsa om kultur. Men om jag måste säga något så måste det bli alla de underbara kommunala bibliotek som finns runt om i landet.
Senaste köpta musik: Melodifestivalen 2011
Senaste konsert: Rolling Stones Bigger Bang tour, Ullevi 3 augusti 2007
Bästa konsert: Har jag inte varit på än.

Inga kommentarer: