måndag 31 december 2012

Årets lista


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fyllde 37 år. Sa upp mig från min fasta tjänst och kastade mig in i vikandets värld. La in heltäckningsmatta.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger aldrig nyårslöften.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Mannens bror fick en son, Dana och Cilla fick en son, min kusin fick en flicka och min arbetskamrat fick en flicka och skaffade mig ett vikariat... Johanna fick en Alfons.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5.Vilka länder besökte du?
Danmark.

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Motivation att träna.

7. Vad var din största framgång 2012?
Att jag sa upp mig från ett jobb som tog mer energi än det gav.

8. Största misstaget?
En hel del, men inget som sticker ut.

9. Har du varit sjuk eller skadat mig?
En släng av magåkomma.

10. Bästa köpet?
Ipaden. Bäddsoffan.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
En gillestuga.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina barn.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Dansa passa med Panetoz. Lyckligare nu med Linnea Henriksson. Ai se eu te Pego med Michel Telo.

14. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2012?
I hemmet och föräldrahemmet.

15. Bästa boken du läst i år?
Jag läste massor av böcker, men jag väntar på nästa bok av Jussi Adler Olsen.

16. Något du önskade dig och fick?
Fortsatt vikariat.

17. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jobbade, åt lunch ute på stan med familjen. Firade med färska räkor tillsammans med mamma och pappa.

18. De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya kollegor. 

Inga kommentarer: