torsdag 21 juni 2007

Ångest!

Jag har nog lite resfeber. Jag kan inte sova. Jag tycker att det är ok att gå upp nu. Nu är klockan ialla fall lite över 06.00. Jag sitter och surfar och lägger in alla räkningar. Det är så mycket som skall fixas innan vi reser.

Jag har nog lite packningsångest. Jag kan inte sova. Jag ville gå igenom all packning med mannen igår, men det hanns inte med. Jag vill inte stå ensam med beslutet ang. antalet blöjor till lillisen eller vällingflaskor. "Va, tog du bara med 1 flaska? Vad väger en vällingflaska? Jag hade minst packat 2!" osv.

Jag har nog lite köpa-hus-ångest. Jag kan inte sova. Idag skriver vi på för huset. Det behöver dräneras. Det behöver bytas värmekälla. Borra? Pellets? Det behöver renoveras allmänt, alla ytor + kök, badrum, tvättstugan... Det här är precis som vi vill ha det, ett hus med massor av möjligheter. Men visst måste jag kunna få ha lite ångset. Det är stora beslut.

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Verkligen. Det rör på sig. Jag var rätt uppskruvad när jag skulle sova igår jag med.