onsdag 20 juni 2007

semester

Nu har jag börjat packa! Det är både roligt och lite ångestframkallande. Man står med 2 olika linnen till Slarvan i händerna och väger för och nackdelar. Skall jag hålla på såhär skulle jag börjat packa i januari...
Sedan inser jag att barnen har väldigt mycket fina kläder! Tack alla som vi ärver av! Tack alla som anordnar klädbytardagar! Tack Lindex och HM för fina reaerbjudanden!

Idag kommer barnbidraget, som jag väntat så på! Det blir en rejäl tur till Coop. Det skall inhandlas blöjor till lilleman och lillisen, 14 matburkar till lillisen, 2 pkt tvättlappar, nya nappar (jag måste ha med minst 5), Y3, välling, ritgrejer till barnen, nya pysselböcker, tuggummi och sedan skall jag titta på deras paraplyvagn oxå. Kanske ev tycker jag att den är bättre att ta med än vår stora BRIO-vagn.

Inga kommentarer: