onsdag 24 oktober 2007

Rabattkuponger

Det var frost i morse och minus grader. Nu är det höst. Barnen får på sig vintermunderingar. Själv letar jag efter ett par snygga höst skor i garderoben. Men jag hade inga. Kanske man skulle ta sig en tur till stan? Man kan ju inte åka till Sthlm i paltor. Att ungarna är fina är bra, men mamman måste väl också vara lite fräsch? Stövlarna jag köpte är snygga, men varma, nej. Didrikson-jackan jag köpte på Smögenbryggan 2003, var billig och snygg och varm, men nu är den 4 år. Jag har hittat en jacka på Lindex för 1000 spänn. Jag fick en rabbatkupong på 30%, kanske det är dags att utnyttja den. Är den inte fin?

4 kommentarer:

Sandra sa...

Mkt fin kappa. Köp den. Tack för amningskupor i tyg och värmare. De kommer väl till pass nu. Blir det sthlm till helgen?

Ke.Li sa...

Visst är de bra! Vi (barnen & jag) åker till Sthlm ons. 31/10. Vi är i Skara under helgen efter.

Sandra sa...

Då ringer jag dig till helgen.
Tänkte kolla med lillsyrrans snusabstinens också. Johan håller på att sluta....

Anonym sa...

Den blir perfekt när ni åker till Prag tidig vår. Det är kul att kunna känna sig både varm och snygg.
Hälsningar från Kungshamn